sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

Kolmas kerta toden sanoo!

Noni!

Se olis sitten kolmas viikonloppu selvinpäin takanapäin! Fiilis on kieltämättä hyvä, mutta täytyy myöntää, että on silti ikävä alkoholia. ENNENKAIKKEA SITÄ MAKUA! Käytiin just kaupassa ja huomasin himoitsevani myös kaikenlaisia sokeripitoisia juomia kuten siidereitä ja lonkeroita, joita näin yleisesti ottaen inhoan!

Tänä viikonloppuna istuimme myös baareissa ja tämä olikin minulle hyvää siedätyshoitoa ja ennenkaikkea myös jonkunlainen testi minulle itselleni. Bar Loose vaikutti todellakin paikalta, jossa haluaisin vetää perseet. Ja euroilla oleminen Britanniassa, AKA toinen kotini oli minulle se isoin testi. Voin myöntää että euron olut houkutteli enemmän kuin paljon, mutta EN SORTUNUT! Tunsin jotain sairasta mielihyvää nähdessäni muiden juovan kultaista eliksiiriään ja juopuessaan enemmän ja enemmän. Hulluinta kyllä, minä käyttäydyin silti taas kerran kaikista huonoiten! Olen edelleen sitä mieltä, että alkoholi on minulle niinsanotusti täysin turhaa. Olen yhtä hullu, puhelias ja estoton myös ilman "ilolientä" xD

Noh!

Päiviä selvinpäin on jäljellä enää yllättävän vähän. 26.3 kuukausi ilman alkoholia on tullut virallisesti täyteen.

Katsotaan sorrunko heti oluelle. Jos sää on kuin morsian se on varma, että minulla on treffit terden kanssa. 

Minun täytyy myöntää, että olen itsestäni ylpeä. Tämä on tehnyt enemmän kuin hyvää. Kroppa tuntuu terveemmältä ja mieli hitusen selkeämmältä kuin ennen. Otin muuten mittani talteen ennen tipattoman aloittamista nähdäkseni lähteekö vatsanseudulta senttiäkään pois. Jos ei niin olen kyllä todella yllättänyt. Varsinkin kun ajattelee, että olen laskenut myös kalorini viikkoja. 

Oli miten oli, tämä oli hyvä päätös! Suosittelen kaikkia haastamaan itseään katsomaan pärjääkö jotakin ilman. Sen ei tietenkään tarvitse olla alkoholi vaan mikä vaan osa elämässä mikä tuntuu vievän ns liikaa aikaa tai voimavaroja. Seuraavana haasteena voisin jäädä sometus lomalle. Mutta katsotaan sitä sitten. Nyt nautitaan tästä! <3

Untill next time!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti