lauantai 7. marraskuuta 2015

Pelottaako?

Saako ihminen enää tykätä toisesta? Avoimesti. Just niin paljon ku haluaa. Ilman, että toista alkaa ahdistamaan. Ilman, että haluaa omistaa. Ihan vaan, koska yksinkertaisesti tuntuu siltä. Mä luulin, että saa. 

Mistä mä olisin voinut tietää, että siihenkin on kirjoitettu joku sääntökirja. Ohjeet, miten käyttäytyä. Pahinta on, ettei sitä kirjaa ees saa lainata vaan kaikilla on omansa. Meneehän tässä kuka tahansa sekaisin. 

Miks pitää olla kylmänviilee et saa parhaan lopputuloksen. Miksi me halutaan, ettei kukaan välitä meistä? Siksi kun me pelätään et sattuu. Siksi, koska se ihminen on väärä? No mitä sitte?

Kaikki täällä on väärää. Ja muakin pelottaa päästää ketään lähelle. Mä oon samanlainen. Mua ei pelota niin paljon silloin kun mä teen sen ensi askeleen. Koska silloin musta sentään tuntuu, että mulla on jotain kontrollia siihen mitä seuraavaksi tapahtuu. Tuntuu, mutta se ei oo totta. 

Mä haluan sun tietävän, etten mä halua omistaa sua. Mutta mä haluan sen etuoikeuden välittää, koskettaa ja mahdollisesti rakastaakin sua. 

Sun ei tarvi tehdä mitään. Eikä tuntea samoin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti