torstai 24. maaliskuuta 2016

Laastari

Mä toivon että sä riudut rakkaudessa. Mä toivon et sä riudut pois. Sä jos joku sitä et ansaitse. Rakkautta.

Katso miten käy ihmisille jotka sinua rakastavat. Ihanaa. Hänkin tulee kärsimään.

Mä toivon sulle onnetonta ja yksinäistä elämää. Mä toivon sulle samanlaista tuskaa mitä sä oot aiheuttanut mulle. Tiedän että kaikkia näitä asioita sulla on nyt mahdoton kuvitella, sillä tällä hetkellä et kykene tuntemaan mitään todellista. Olet luonut itsellesi maailman jota ei oikeasti edes ole.

Eihän se ole mahdollista että hetki sitten sanoit ettet voi rakastaa ketään muuta kuin entistä poikaystävääsi etkä halua ketään muuta, mutta jo parin viikon jälkeen olet niinsanotusti suhteessa. Vain tyhmä uskoo mitään mitä päästät ulos suustasi.

Syy miksi yleensäkään kukaan sai sinusta kiinni oli minun sinulle lahjoittamani kosketuspinta. Ei mene kauaa kunnes olet vaan tyhjä kuori kenellä ei ole mitään annettavaa.

Ja kun hän katsoo silmiisi hän näkee valheesi ja pelkän heikon liekin, joka on jo sammunut on jo liian myöhäistä. Niin on käynyt kaikille entisille. Et ole siis yksin. Jopa minä ymmärrän sinua.

Säälittävä laastari. Mene roskiin.

Jos olisit yhtään fiksumpi näkisit tässä jonkinlaisen kuvion. Oletko unohtanut että hänen ex-nainen petti häntä hänen parhaan kaverinsa kanssa. Ironista eikö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti