tiistai 8. maaliskuuta 2016

"Nainen."

Nainen.

Sinä olet oksettava.

Sinä olet ihmisriekale, jolle mikään ei merkitse enää mitään. 

Olisihan minun pitänyt tietää.



Sinä hylkäsit kaikki ihmiset, jotka "merkitsivät" sinulle jotain petoksillasi. Miksi minua siis yllätti se, että teit näin minulle?

Olit uskomattoman tekopyhä ja marttyyri omissa toimissasi.

Kaikki oli sinulle sallittua. Et tuntunut yhtään tajuavan tekeväsi väärin. 

Ehkä olit jo liian sekaisin.


Olen onnellinen siitä, että näin vihdoin sinut itsenäsi. Ja onnellinen siitä, että saat vihdoin apua, ettei muiden tarvitse kärsiä itsekkyytesi takia.

Mielestäni on uskomatonta, että pystyt elämään itsesi kanssa enää, jos sinulla oli siinä vaikeuksia ennenkin. Tai kukapa tietää? Ehkä teeskentelit senkin, niinkuin koko "rakkautesi" minua kohtaan.

Voin rehellisesti sanoa, että jos minä olisin sinä, en voisi elää itseni kanssa. Olisin jo tappanut itseni.


Olisihan minun pitänyt tietää.

Kun sinä olet valmis tekemään minulle näin, minä olen valmis kieltämään sinut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti